Понеділок, 23.09.2019, 16:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Дослідницька ЗОШ І-Ш ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Розробки уроків математики

Урок 1

 

Тема: ТРИКУТНИК ТА ЙОГО ЕЛЕМЕНТИ

Мета: на базі отриманих раніше знань про трикутник сформувати геометричне поняття «трикутник», «сторона трикутника», «вершина трикутника», «кут трикутника», «периметр трикутника » ; навчити називати елементи трикутника, записувати формулу периметра трикутника, розв’язувати задачі, застосовуючи формулу периметра трикутника ; розвивати логічне мислення, уміння правильно висловлювати свою думку; виховувати культуру геометричної мови, інтерес до предмета.

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань, вмінь, навичок

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми та мети уроку




Учні розв’язують кросворд, в якому з’являється тема уроку - «ТРИКУТНИК».

Питання до кросворду:

1. В геометрії її доводять.

2. Одиниця вимірювання кутів.

3. Кут, міра якого більша за 90º , але менша ніж 180º.

4. Вони є і в квадраті , і в кімнаті.

5. Сума їх дорівнює 180º та вони мають спільну сторону.

6. В сьомому вона - алгебра та геометрія, у першому -…?

7. За її допомогою будують відрізки.

8. Кут мірою 90º.

9. Він допомагає побудувати прямий кут.

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

Учні відповідають на запитання « Що їм відомо про трикутник ? » - метод «Мікрофон».

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Означення трикутника, його елементів.

2. Позначення трикутника, його елементів.

3. Периметр трикутника, формула для обчислення периметра трикутника.

4. Види трикутників.

5. Розважально-пізнавальна хвилинка ( вірш про види трикутників ).

Я трикутником зовуся,

Трьома кутами я горжуся.

Коли вони гострі,

тоді я - гострокутний,

Коли один з них тупий ,

тоді я - тупокутний.

Коли один прямий я маю,

то прямокутним величаюсь. 30

V. Первинне засвоєння нового матеріалу.

Робота в групах

Клас поділений на групи за рівнями навчальних досягнень. На розв’я зання

задачі виділяється 4-5 хвилин. Після цього лідери груп захищають свою думку

стосовно розв’язання обраної задачі.

 

А

середн.

рівень

В ΔАВС АВ=ВС=АС= 5 см.

Знайти периметр даного трикутника.

Дати формулу для обчислення периметра.

Визначити вид даного трикутника.

Б

достатн.

рівень

Одна сторона трикутника в 3 рази більша за другу, а третя дорівнює 10 см.

Периметр трикутника 54 см.

Знайти невідомі сторони трикутника.

Визначити вид трикутника.

Назвати кути даного трикутника кількома способами.

В

високий

рівень

Периметр трикутника дорівнює 50 см.

Його сторони відносяться як 3:4:3.

Знайти сторони трикутника.

Визначити вид трикутника.

Назвати даний трикутник шістьма різними способами.

 

VІ. Фізкультхвилинка.  

VІІ. Розумово – тренувальні вправи.

Учням пропонується декілька АНАГРАМ , які вони повинні відгадати:

 

ОСТОНАР

ИТКУ

НИККУТТРИ

МЕТРРИПЕ

ДРЕБЕРІВНОНИЙ

РІЯМЕГЕО

VІІІ. Підсумок уроку.

Т е с т о в а  р о б о т а

Один учень виконує на зачиненій дошці

1. Кут, міра якого менша 90º, називається:

а) розгорнутий;

в) тупий;

б) гострий;

г) прямий.

2. Оберіть правильне твердження :

а) периметр трикутника – це сума мір його кутів ;

б) щоб знайти сторону рівностороннього трикутника, треба його периметр помножити на три ;

в) периметр трикутника – це сума довжин його сторін ;

г) трикутник має два кути і три сторони.

3. Трикутник, у якого дві сторони рівні , називається:

а) рівнобедрений;

в) рівносторонній ;

б) різносторонній;

г) прямокутний.

4. Периметр рівностороннього трикутника 12 см.

Його сторона дорівнює:

а) 36 см;

в) 3 см ;

б) 6 см;

г) 4 см.

5. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 42 см,

його основа дорівнює 22 см. Знайдіть бічну сторону.

а) 24 см;

в) 64 см ;

б) 20 см;

г) 10 см.

6. В Δ АВС  АВ:ВС:АС = 3:5:7. Знайдіть периметр Δ АВС, якщо ВС = 20 см.

а) 60 см;

б) 30 см;

в) 35 см ;

г) 300 см.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

ІХ. Домашнє завдання.

§ 11, розв’язати задачі № 221, № 224, № 228.

http://shkolamis.at.ua/rozrobki_urokiv.doc

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Захист прав дітей
Корисні посилання
Національна дитяча гаряча лінія
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Copyright MyCorp © 2019