Меню сайту
Категорії розділу
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Сторінка психолога
Загороднюк Тетяна Володимирівна практичний психолог
Як удосконалити свою увагу 1. Якщо ти неуважний, це означає, що твоя увага спрямована на щось інше. Визнач ї об’єкт. Подолай суперника. Спрямуй силу уваги, куди слід. 2. Увага є і умовою, і результатом твоєї діяльності. 3. Якщо ти уважний – засвоїш матеріал, але концентрація уваги потребує твоїх свідомих дій. 4. Готуй все необхідне до початку уроку. Твоя організованість сконцентрує твою увагу. 5. Ти повинен ставити своїй увазі чіткі завдання: на що саме вона має бути спрямована. 6. Оскільки при втомі керування увагою погіршується, для її відновлення потрібно вчасно відпочивати, займатися аутотренінгом, використовувати спеціальні вправи. 7. Використовуй здатність незвично привертати увагу. Уявляй звичайне як незвичайне (наприклад, ти інопланетянин і сидиш на уроці землян). 8. Під час виконання завдання час від часу запитуй себе: «Про що я думаю?». 9. Якщо ти виявив, що твоя увага розсіюється, достатньо буває одного цього запитання. Якщо не допомогло – зміни положення тіла, або почитай вголос, підсилюючи чи зменшуючи силу звуку. 10. Зосередженню уваги допоможуть і прості запитання, які ти можеш ставити собі час від часу: «На яке запитання щойно відповідав однокласник?», «Яке запитання щойно поставив учитель?». 11. Якщо ти не зміг зосередитися на виконанні завдання – просто повтори його, можна вголос. 12. Структуруй матеріал конспекту, підручника (створюй таблиці, схеми тощо). Тоді обсяг уваги збільшується. 13. Намагайся набути максимальну кількість навчальних навичок, вони здійснюються без участі уваги. Вона потрібна тобі для нового, цікавого, важливого. 14. Перевіряйте з сусідом по парті роботи один одного, це сприяє розвитку уваги. 15. Щоб привернути свою увагу до матеріалу уроку, знаходь те, чим він пов'язаний з твоїм досвідом, інтересами. 16. Більше працюй з підручниками, оскільки це тренує увагу. 17. Не поспішай при зміні видів роботи. Зважай на те, що внаслідок неповного, незавершеного переключення уваги можуть виникати помилки. 18. Не намагайся робити багато справ одночасно, бо частий перехід від однієї діяльності до іншої зменшує увагу. 19. Враховуй, що ступінь і обсяг уваги пов’язані зворотною залежністю – збільшення обсягу елементів, що сприймається, викликає зменшення уваги і навпаки. Тому важливий матеріал повторюй окремо. 20. Вигадай свій власний жест (по коліну плеснути, смикнути себе за вухо…). Коли твоя увага зменшується цей рух м’язів допоможе тобі відновити її концентрацію. 21. Знаходь чинники, які сприяють підсиленню твоєї уваги (легка музика при читанні, відповідне освітлення тощо). 22. Враховуй вплив природних чинників: в дощовий день концентрація уваги зменшується, а отже тобі потрібно приділити більше часу для виконання завдань. 23. Для тренування уваги роби домашні завдання з увімкненим телевізором чи магнітофоном, виконуй спеціальні вправи http://shkolamis.at.ua/jak_udoskonaliti_svoju_uvagu.docx Як підготувати дітей до школи Поради психолога Психологічна готовність дитини до шкільного навчання полягає в тому, щоб до часу вступу до школи в неї склалися психологічні риси, які властиві школяру. У дошкільному віці виникають поки що тільки задатки цього перетворення в учня: бажання вчитися, стати школярем, уміння керувати своєю поведінкою і діяльністю, достатній рівень розумового розвитку й розвитку мови, наявність пізнавальних інтересів і, звичайно, знань і навичок, необхідних для шкільного навчання. Накопичення цих передумов — непроста справа. Що ж можна і чого не можна робити до школи? Не слід: до приходу в школу змінювати режим життя дитини: позбавляти його денного сну, довгих прогулянок, ігор у достатній кількості; Необхідно: прищепити дитині інтерес до пізнання навколишнього світу, навчити спостерігати, думати, осмислювати побачене і почуте; Світогляд дитини, її знання — це те, про що вона дізналася з вашою допомогою за усі дошкільні роки — знання про навколишній світ, від найближчих його виявів, які вона безпосередньо засвоїла, ідо віддалених, які дитина засвоїла, коли їй пощастило подорожувати з вами, з ваших розповідей, бесід, домашніх занять, з книжок, радіо, телевізора, від друзів тощо: Світогляд дитини — це те, що вона: знає про себе (прізвище, ім'я, адресу), свою родину (як звуть батьків, ким вони працюють, що роблять на роботі), своє село, місто, вулицю (трохи історії, назви вулиць, важливі місця, видатні люди); Перш, ніж почати читати, дитина повинна навчитися слухати, з яких звуків складаються слова, які вона вимовляє. Вона повинна навчитися робити звуковий аналіз слів, тобто вміти назвати звуки, з яких складається слово. http://shkolamis.at.ua/jak_pidgotuvati_ditej_do_shkoli.docx
|
Корисні посилання
![]() Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||